2017. december 5., kedd

Hogy mit tetszik?


Amikor azt mondom, változatos a munkám, azt nem úgy értem, hogy sosem unatkozom.
Elég sokat unatkozom, hogy őszinte legyek, de ha már őszinteség: semmi komolyabb problémám nincs azzal, ha órabérben kell unatkozni.

Azt hogy "változatos" úgy értem, hogy soha de soha nem volt még két nap, ami ugyanúgy telt volna... de még csak két gyakorlat sem, amit ugyanúgy kellett volna előkészítenem. Hiába van egy standard eljárás, minderre van 8 biológia tanár, akik mind szeretik egy kicsit maguk képére formálni az órát és a gyakorlatokat.

Vannak napok, mikor rengeteget mosogatok.
Vannak napok, amikor egész nap csak ki-be kapkodok dolgokat az autoklávból és vadul sterilizálok.
Vannak napok, mikor órákat töltök az üvegházban, átültetem az atyaúristent is, virágföldet, homokot, tápoldatokat és vért-verejtéket nem sajnálva babusgatom-becézgetem a növényeket mindenféle kézikönyveknek ellentmondva, mert "majd én azt jobban tudom".
Vannak napok, amikor épp nincs mit tenni, ezért mikroszkópokat szedek szét és pucolok, vagy akasztókat varrok a laborköpenyekre.
Vannak nepok, mikor táptalajokat főzök-öntök megállás nélkül, és baktériumkultúrákat növesztgetek.
Vannak napok, mikor könyveket fóliázok.
Vannak napok, mikor egész nap fél mikrolitereket pipettázok konok eltökéltséggel.

És vannak napok, mint a mai, mikor próbálok megbízásra 12 műpéniszt vásárolni olcsón, úgy, hogy az iskola netes hálózata tiltja a szexuális tartalmakat *



*(szaporodás és fogamzásgátlás órára természetesen).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése